Snaaart helg igen :D

Underbart ,måste jag få påpeka att det känns att ännu en helg snart är här.:) Blir inge flen but, girlie dinner at my house :P Verkar bli några tjejer från klassen +Sandra som ska komma hem till mig för lite Tacos och annat gott ;) Blir nog bra hur som helst :)
Idag har jag varit i skolan och inte gjort något spec, fixade i lite mer hår och sen blev det rusning hem till tvätten. Märker då att mitt tvätt och sköljmedel är spårlöst borta så det blir en snabbis in på konsum å sen tvättning, när maskinerna sen är klara kommer jag på att jag bara hade i tvätt och sköljmedel i en utav tre maskiner, såå surt, bara att börja om!! Är så himla förvirrad!
Ikväll blir det lugnt, helt ensam är jag också, mindre skoj.. meeen det betyder att jag kan få se ett halt avsnitt av CSI! :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback