Sovmorgon, pucko!

Gick upp halv 8 imorse i tron om att jag började halv 10, men icke! När jag kom till skolan minns jag plötsligt att jag börjar halv 1! :P Smälldrygt.. men såna smällar är det bara att  ta. Sitter nu på 7 eleven och dricker lite vatten för att snart knalla tillbaka till skolan för lite luch.
Efter skolan blir det Saras place och iflätning av löshåret som vi köpt :P Bara att hoppas på det bästa nu då! :D I övrigt händer det inte speciellt mycket i mitt vardagliga liv.. Hade faktiskt varit kul om något oväntat plötsligt skulle ske. Bara det är något positivt :)  Kanske blir ett besök på simhallen imorgon för lite motion eller så ksa jag försöka ge mig ut på en joggingrunda, om nu orken tillåter det, men den brukar inte göra det och det slutar oftast med att jag bara promenerar eller inte går ut överhuvudtaget.. Måste bli en stoor ändring där! Och det snarast! :) Har ju till och med köpt nya skor och kläder för ett nytt liv men de har bara använts en gång och det var på skolgympan..

Nu ska ja skutta ner till skolan igen. Kort från isättningen kommer senare :P

Hej hopp,
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback