Underbara helger!

Jag hurrar för alla dessa underbara helger som innehåller mycket skoj! Den här helgen innehöll tex massa mys, massa god mat, massa snygga brudar och en helkväll med kalas :) Kalaset rundades av på wasa även denna gång :) Mycket trevligt. Och flickebarnet som fyllde myndig var ingen mindre än Sandra!
Söndagen kantades av ett ruggigtmysväder, övningskörning och en pizza tsm med mamma, Peter och Kristoffer!
Min helg har varit toppen.
Idag åkte jagner till stockholm igen. Praktik i 4 timmar och nu sitter jag hemma här och gör inte speciellt mycket. Men det ska jag inte klaga på för jag ska snart tända ljus och läsa bok! Camilla Läckbergs böcker är kanon! Ni måste läsa! Just nu håller jag på med boken Stenhuggaren! Jag vill aldrig att den ska ta slut och jag vill aldrig lägga ifrån mig den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback