LEDIG!!

Och hur skönt känns det då? Jo, helt UNDERBART! Jag bara älskar att vara ledig nu när jag inte har så många lediga dagar. Mitt schema som det ser ut just nu.
Jobb udda veckor: mån, tis, ons, tors, lör, sön. Ledig udda vecko: fre. 
Jobb jämna veckor: mån, tis, ons, tors, fre. Ledig jämna veckor lör, sön.
Ska bli oerhört skönt nästa vecka då lönen trillar in på kontot. Fick bara lön för 1 vecka i januari och det tog slut samma dag.. Så nu har jag levt på undansparade pengar i 1 månad och med tanke på att jag startat företag i januari dessutom så finns inte mycket kvar av det heller nu.. Och då har jag inte betalat alla fakturor än, jag hoppas att det börjar rulla på lite mer i salongen nu så att jag kan betala tillbaka för alla fakturor där. :)

Jag är iaf en av de lyckliga som iaf har jobb :) Är hemskt nyfiken på vad lönespecen säger om min lön från Wayne´s, jag har nämligen ingen aning om vad jag kan komma att få ut därifrån. JObbar 4 dagar i veckan där.


Idag ska jag bara ta det lugnt, ska snart äta lite frukost och göra mig iordning, sen tänkte jag ut och se mig omkring efter ett solarium, lite färg hade inte suttit fel känner jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback