Ett år äldre sen sist

Igår var det min dag :) Jag fyllde 21. Ett år äldre och ett år närmare pension.. usch! Kan det stanna nu? Nu vill jag ha det så här för evigt, går det tro?

Vi firade mig i lördags kväll med middag på Djingis khan, jag, K, Johan och Sara :) Sen efter middagen åkte Johan tillbaka till Uppsala och vi andra 3 gick till Soft för ännu ett glas vin. En trevlig kväll som avslutades runt 00. Dagen igår spenderade jag på jobbet ändå till 18:15. Efter jobbet firades jag åter igen av K och även av min kära vän Mickis! Vi åt lite god middag och hade kvällsmys framför tvn :)

Tack för alla gratulationer!!

Idag har det jobbats åter igen, börjar kännas nu att jag jobbat 7 dagar i sträck, men på torsdag kväll då tar jag paus i 3 dagar framåt :) Gött!!

Till helgen flyttar vi från Kallhäll och tar plats i en stor 2a i Gubbängen. känns kalas! Jobbigt med pendling till jobbet bara.. 1 timme enkel väg.. Men va tusan, allt går bara man vill!

Jag mår bra och känner mig lycklig i hela kroppen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback