Festivalen

Det blev en sväng till festivalen igår. Ganska trevligt faktiskt. Åkte hemöver vid 1, följde med Kristoffer till Dysberg och sov där! :) Upp idag kl 8, skulle åka med Håkan hem så ja skulle hinna packa, men istället för att packa gick jag in, när jag kom hem, och la mig och sov till 12. Men nu har jag faktiskt packa klart det mesta och det ska bli roligt att åka ner till huvudstaden imorgon och få packa upp alla mina saker och bona till det lite. :)

Idag häner det nog inte mycket, Kristoffer vet inte om han kommer ner och gör han inte det så lär det inte bli någon festival för mig ikväll.. Jag har ju ingen som vill gå med mig :P Illa..

Nu ska jag gå ut till mamma i solen! :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback