Första "riktiga" skoldagen i Storstaden

Jaha, då har allvaret dragit igång på riktigt då. Känns riktigt bra faktiskt! Behöver inte göra om hela matte A kursen som jag hade befarat :) Idrotten verkar helt okej, och så har vi haft första frisörlektionen och den var inte kort vill jag lova. Den drog igång 12.40 och så fick vi gå hem 16.40 :D Men så roligt vi kommer ha!
Jag trivs som fisken i vattnet i klassen nu.
Dock lite värre med ensamheten i lägenheten men det blir det ändring på ikväll för då kommer Kristoffer :)
Har varit en rejält strulig helg men allt har ordnat sig nu iag och det är ju skönt!
Trevlig kväll/natt hos Cattis, och mycket trevligt mesök av pappa! Det första som gjordes när han kom var att bära in datorn och sen en sväng på Thai restaurang, IKEA där det shoppades loss och sen en mysig kvällsfika hemma hos mig! Betydligt besvärligare var det då han skulle åka till sitt hotell. Ville verkligen inte lämnas ensam, inte en söndag och inte just igår! Det var ruskigt jobbigt! Men det gick ju över och nu ser jag fram emot en underbar vecka! Med skola, Kristoffer, Bio och massa massa mys! :D

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback