Första visiten :)

Nu har jag äntligen varit ner till Stockholm! Min lägenhet är absolut inte den största. Den är pyttepytte liten och utan dusch, men jag är faktiskt väldans glad över den iaf! Där ska jag och Kristoffer bo nu! :D Är så glad!
Åkte ner i tisdags och kom hem för ca 40 min sen. Jag och Sandra åkte dit för att bara kolla läget lite. Onsdagen blev en shopping dag men knappt några påsar hade vi med oss hem. Vi myste mest på inne i stan, fikade och åt gott. Och sen åkte vi och hälsade på älsklingen på jobbet. :) Och efter mycket tjat så fick jag med honom hem till mig :D Han tvär vägrade först men jag lyckades iaf!
Åker ner på söndag igen med flyttlass. Mamma och Elin följer med mig då. Blir där till på tisdagen. Och vecka 33 åker jag och älsklingen min ner och flyttar in helt och hållet :) Han har tom tagit ledigt den veckan för att följa med mig. Så söt så söt.

Nej, nu måste jag iväg, ska börja jobba kl 13. uscha. Men skönt är det pengarna kommer :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback