Grönan :)

Ett till besök i huvudstaden är avklarat. Flyttlasset var med den här gången och det känns verkligen som att allt kommer bli underbart där nere :) Har fått in mina saker nu och det känns mycket bättre nu än sist. Så på Tisdag flyttar jag ner och blir kvar tills skolan börjar, galet spännande! Grönan, IKEA och massa annat har vi hunnit med. 
Träffade Kristoffer en sväng igår kväll också, han motte mig på plattan och sen gick vi till Kungshallen och käka lite. Sen fick vi lov att ta t-banan hem till mig för att de skulle hinna med sin pendel :P Men lite pussar och kramar fick vi allt till :D
Längtar redan som en tok, hade tisdag igår och trodde han snart skulle bara hemma igen men så var det baar måndag, vilken besvikelse.. :( Och till Mellby ska han också, han som skulle vara med mig till Sthlm nästa vecka.. Men bara att bryta ihop och komma igen! Min kärlek är total!!! 
Kom hem för inte så länge sen, så nu vet jag inte rikstigt vad jag ska hitta på.  Får se vad som dyker upp :)
Ha det underbart!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback