Livets underbara stunder

Jaa, livet har allt sina ljusa sidor och det ofta! Jag älskar att leva och jag njuter fullt ut varje dag.
Började ny skola i måndags och det känns super! :) Jättegullig klass och massa roligt ska vi lära oss och ha! :D Allt känns toppen!
Åkte ner hit själv i onsdags det var väl ingen höjdare precis, men de gick ju. Träffade Cattis och hennes vänner på kvällen och så även på torsagen och lördagen! Lördagen tillbringade vi väl mest hemma hos Cattis trots att vi sa att vi skulle på The Voice. :P Men de va najs där med. Bakade kladdakaka och snackade på som bara tjejer kan :) Det var riktigt trevligt!
Fredagen träffade jag Kajsa. Käkade glass och gick runt lite! Trevligt trevligt.
I söndags kom mamma ner också men hon åkte hem nästan lika fort som hon om.. Hon åkte hem när jag var i skolan igår så jag träffade henne bara på morgonen. Men det lär inte dröja länge förrän hon är här hos mig igen :P
Och igår kom KRISTOFFER hem, så oerhört mkt man kan sakna en människa på en vecka. Nästan helt galet! Men jag är ju så kär så kär :D

Jag är galet kär och sjukt lycklig just nu!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback