Malung

Ja, just nu sitter jag i Malung på pappas jobb och väntar på att han ska sluta för dagen så jag kan åka hem igen och gosa med lillebror! :) Har varit här sen i söndags. Vi va på utomhusbio i söndags och såg Heartbreak hotel! Den var ju ännu bättre den här gången :D Skrattade så jag nästan grät!! Helt klart sevärd! :) Och idag öser regnet ner så idag blir en riktig innedag..
Längtar efter att en viss Kristoffer ska komma hem igen till mig, men jag får dock lov att vänta ytterligare några dagar. Egentligen nästan en hel lååång vecka till.. :P Men när han kommer hem så ska vi mysa på som aldrig förr för då bor jag nämligen i Sthlm :D

Sötast i Världen
Min lilla lillebror Noel :D

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback