Musik och Motor

Jaa, i helgen har det varit full rulle. I torsdags kom Kristoffer hem! :) Vi gjorde några rippor med bilen innan vi gick och la oss. Fredagen jobbade jag mellan 12 och 16. Direkt efter det blev det en sväng till Äppelbo, hälsade på mormor & morfar :D Och sen bar det av mot Lämåsen och Trollbröllopet! Det var riktigt mysigt även i år! Igår var det Älvdalen som gällde. Kristoffer skulle vara chaufför, började köra kl halv 12 och fortsatte tills kl vart 3 (nattetid) Fi fasiken va trött jag var när vi skutta över till våran bil och började färden ner till mora igen, och ännu tröttare blev jag när jag visst eatt jag fick lov att vara vaken för att kunna prata me Kristoffer :P Men hela helgen har varit såå underbar! Och nu är han på väg till Mellbystrand och jag snart till malung och sen vidare till Sthlm. :)

Allt känns så bra just nu! Livet leker :D

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback