Mysigt

-Åh, jag tycker att varje sekund med Kristoffer är mysig, helt galet kär är jag! Känns så underbart att ha någon att ty sig till om det är något som känns jobbigt, om man är ledsen eller bara vill smitta av sin glädje på någon :) Jag är så lycklig över att just jag fick bli hans. Och det kommer alltid att vara så. :D -

Igår hämtade dom mig hemma och vi for upp till Dysberg, sen skjutsa vi hans föräldrar till Boggberg och även vi blev kvar där. Hade kortbyxor och t-shirt och det var ju inte den varmaste kvällen vill jag lova! brr..
höll på att frysa häcken av mig. men halv 2 så fick jag äntligen åka hemåt! :)

Idag ska jag jobba, och ikväll ska jag packa lite och sen en sväng på festivalen kanske. Men det känns inte så oerhört lockande faktiskt, mest småttingar som är ute och försöker vara stora.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback