Det där vita, bulliga som brukar finnas på julen?

Vart har det tagit vägen? Det ska väl för sjutton inet finnas några blottade gräsmattor den här tiden på året? Eller är det jag som missat något? Och översvämningar så bilarna får användas som båtar i Göteborg, vad är detta för något??
Ny vecka har iaf dragit igång, och att det är 6 dagar kvar till julen har jag också full koll över :D
Nästan alla julklappar är inhandlade nu också! Bara Stoffe kvar, men vet inte om vi skulle lägga de pengarna till fickpengar till Grekland ist :D Det vankas ju faktist en resa dit i maj!!! Skönt, skönt skönt. Om jag nu bara vågar ta mig på planet.. Är ju så sjukt rädd för att flyga...

Helgen som var, var fin, det var mat, fika, marknad, julhandling och lite annat. :D Men så mycket folk det var i stan i lördags, trodde inte att det fanns såååå himla mycket folk här inte, det var sjukt! Så det blev inte så många timmar i stan just den dagen. :P

Nu ska jag snart bänka mig framför tvn och se om det är något trevlig. Börjar halv 1 imorgon och det är ju inte helt fel det inte. Onsdag är det kyrkan och avslutning som gäller. Sen blir det löshårsflätning på Mateja och kvällen bjuder på middag, spel och trevligt sällskap :D
Torsdag tar jag min packning och reser mot norligare orter :) HEM!
Jul & Nyår ska firas med släkten :D Längtar

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback