Tisdag

Sitter i skolan och har min roliga rast.. Ska snart knalla ner mot matsalen för att möta upp de andra som haft engelska. :)
Igår kom mamma ner till mig, vi knalla runt i stan och sen åkte vi ut till Globen för att se Djurgården-Mora som slutade med 6-0 till Djurgården, så matchen var en av de sämsta :P Är inte ett dugg intresserad men det hade ju varit mycket roligare om vi iaf hade fått 1 mål :D
Idag ska jag hem och plugga! Har nationellt i matte imorgon bitt och jag har gjort 2 kapitel av 9 den här terminen de andra 7 gjordes i ettan förra året, hurra för det. inte.. Måste plugga stenhårt ikväll nu. Men jag hoppas på det bästa och gör så gott jag kan. :)
Nu blir det mat.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback