Driiigt!

Upp halv 9 idag för att det var hockey. Varför ska det alltid vara så att man måste vakna på speciella tider när man väl är ledig. Det kan inte vara så att man kan få sova ut och bara mysa på en förmiddag, nej, då ska klockan ringa och man ska rusa för att inte missa tider och så. Det kändes liiite jobbigt..
Men men, jag hinner iaf duscha och göra mig klar innan det blir Älvdalen.

Ikväll, en sväng till Idre kanske? Lutar åt det hållet iaf. Annars blir det väl en lugnt hemmakväll med massa mys och gos! Och det är inte heller helt fel. Och imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv, och inte av att någon väcker mig / klocka ringer.

Neej, nu ska jag stoppa i mig någon macka eller vad som finns, hemma själv, och sen blir det en lång varm dusch. 

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback