En flytt till Stockholm?

Nu sitter man här då med resultatet i handen och vet inte riktigt hur allt ska bli..
Förmodligen blir det en flytt till Stockholm eller Örebro om en månad, ska lämna allt. Usch så tomt det kommer kännas. Emma i storstan? Inget jag hade kunna föreställa mig, Jag är både oerhört glad över att jag fick det resultat jag fick men även lite rädd. Rädd för att längta hem som ett litet barn som kommit vilse. Vilse det var ett bra ord, precis så kommer jag nog att känna mig den första tiden oavsett om det är till Stockhom eller Örebro jag ska.
Äsch, jag längtar som en tok på att få ge mig av. Jag har ju min Kristoffer i stockholm, iaf på veckorna! 

Imorgon kommer Kristoffer hem  och då blir det en hel helg i Nusnäs, såå mysigt det ska bli!
Längtar längtar längtar!! Sola, bada, mysa och bara vara.

Nu blir det till att lägga sig ute på baksidan en sväng och njuta av sommaren och solen.

Blev ingen lång stund på baksidan, Ida ringde och tyckte att jag skulle cykla till Tingsnäs för lite sol och bad istället och så blev det.

KRAM /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback