Grått och trist

Vart tog det fina varma sommarvädret vägen? Nu har det väl ändå varit grått nog. Vill ha värmen och allt det somriga tillbaka.

Hemma igen efter en dag av jobb. Väldigt långtråkig och seg dag idag. Regn och inga glasskunder. dessto mer kunder inne på cafét .
Ledig imorgon och det är HÄRLIGT!
Ledigt på lördag också då jag tagit ledigt för att kunna sova ut med Älsklingen, njuta av sommaren och en till helg i Nusnäs. Jag är som förälskad i eran stuga Hjärtat :) Helt underbart läge vid Siljan.
Och snart är dagen som jag längat efter här också! Den 27 juli, då har VI varit förlovade i 1 helt år!!

Ännu en kväll som slutar framför datorn. Inget liv? Jo, men har ett betydligt bättre när Kristoffer är hemma,
Och jag har någon att busa tillsammans med :) Alla andra verkar ju bara jobba och inte ha tid med annat. Men det ska de bli ändring på i Stockholm, då ska jag göra allt jag alltid drömt om att göra!
Sitta och mysa på ett café med någon underbar och bara mysa bort tiden, gå på massa bio, Grönan, ut och äta,  och sova bredvid älsklingen nästan varje natt :)

ha en mysig kväll/natt
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback