Längtan

Just nu längtar jag efter jättemkt känns det som! Längtar grymt mkt efter min älskade lilla lillebror som har hunnit bli hela 7 månader, längtar redan som en tok efter Kristoffer, längtar efter att få flytta ner till Stockholm, Längtar efter pappa som jag inte träffat på ett tag och massa mer :)
Allt känns lite extra tungt idag, när jag vaknade kl 8 i morse av att älsklingen ringde och väckte mig fick jag en konstig magkänsla och den har funnits med nu hela dagen. Som en sten är det där och gör mig påminnd över vad jag saknar.  Krokodil tårar föll kl 5 i morse över att älsklingen fick lov att gå upp och åka till storstan. Allmänt deppig känner jag mig alltså..  Men det blir bättre!

Hemma själv, mamma & Peter är i Fåsås och myser på, Elin är och hälsar på moster i Oslo och är på Nöjesfält idag! Själv måste jag vara hemma för jag ska jobba.. Men bara till 15 imorgon och det är skönt!

I helgen blir det Malung och Dansbandsveckan :) Och massa mys med Kristoffer och Lillebror!


Nu kallar middag

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback