Lasse Stefanz :)

Lasse

Lasse Stefanz på Boggberg i Torsdags :)
Hel trevlig kväll!

I helgen har det inte gjorts allt för mycket. Har mest myst på och tagit vara på helgen. Boggberg å förlovningsdag i torsdags, Nusnäs i fredags och lite bilåkande i Lördags och massa mys igår söndag!
Dock har jag fått lov att jobba lite också. Men igår jobbade jag bara 2 h sen mådde jag så dligt så jag fick lov att  hem. GÅ hem för att inte ha någon nyckel in och få lov att sitta med mitt illamående på altanen i 4 jävla timmar! Var lite smått irriterad när Stoffe äntligen kom med nycklarna. Men jag blev snabbt glad igen för vi åkte och hyrde film och hade en underbar kväll, bara vi!

90149-6

Förlovningsdagen <3


Idag är jag uppe jättetidigt för jag ska jobba på Grindstugan. Måste faktiskt cykla iväg snart ser jag.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback