Ledighet

Idag är jag ledig, och det är super skönt :) Jag ska bara slappa och ta det lugnt, och när Sandra slutar så blir det slingning av hår. Och det vet vi ju hur brukar sluta? Illvrål, haha nejdå men de brukar alltid bli någon konstig nyans på håret. Men det värsta hittills va när jag blev totalt kycklinggul i huvudet! Då var jag väl kanske inte den lyckligaste. Men allt ordnade väl till sig efter några tvättar med mitt "superschampo" och tur var väl det. Så värre än det kan det inte bli! Men det ska iaf bli skönt att bli av med min fruktansvärt fula utväxt.

Btw det blir en blondering ist :)

Nu blir det snart till att hoppa i bikinin och lägga sig ute och sola, så man kan få bli lite brun i sommar också! Känner mig just nu som en alvedon i hudfärgen, okej, kanske inte så illa, men nästan..

I helgen blir det Nusnäs och bad :) Längtar. Och imorgon kommer Älsklingen min hem igen efetr en tuff arbetsvecka i Stockholm.

Ha en underbar dag

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback