Lite uppdatering bara..

Nu va det ett tag sen jag skrev här, har haft fullt upp :P
I torsdags kom Kristoffer hem och sov hos mig, och på fredag kväll bar det av mot Malung och Dansbandsveckan. Det var en trevlig kväll trots lite strul. Men allt löste sig och det var fruktansvärt skönt!! Har fortfarande ångest över vad jag gjorde... Ångrar mig JÄTTEMYCKET!
Men iaf.. Kom till Malung vid 19 tiden och for hem till pappa där vi duschade och fixade iordning oss lite, gick ner på Grönland och bort till husvagnen som Stoffes vänner hade där. Satt där och myste på tills klockan blev bort åt en 23. Därefter bar det av mot Orrskogen. Var väl ute till halv 4 ungifär sen gick vi hemåt och sov till halv 9 då det var någon, jag vet inte vem, som ringde och väckte mig! Jag behövde verkligen ha sovit någon timme till med tanke på att det var kalas på lördagen också! Men så blev det då inte. In till grönland en sväng, pappa hade kläder med på modevisningen ;) sen fick jag ju se Picazzo också :D På eftermiddagen åkte vi hemöver igen för kalas i Nusnäs. Blev väl inte så sent som tur var.
Söndagen, igår, var en urmysig dag. Önskar att alla var lika. Allt kändes bara överdrivet bra igår! :)

Idag har jag jobbat från 12-20. Känns bra trots en fruktansvärd värme. Samma tider gäller för morgondagen. Nu ska jag väl snart kila iväg upp för lite telefonprat och tv tittande.

Ha det underbart 

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback