Trött

Jaha, nu sitter man då åter här, kunde inte sova längre än till 10 idag, är spänd och full av förväntningar inför hösten så just nu är det ungefär 1 miljon tankar i mitt huvud. Men allt faller nog på plats när jag får åka till lägenheten och piffa till den och ta in mina saker, och när de första skoldagarna på St Erik har passerat.

Jag börjar jobba kl 13 idag och det känns helt okej med tanke på vädret som råder utanför. Regn. 
Inte alls för varmt inne på jobbet och så behöver man inte ha dåligt samvete för att man jobbar ist för att ligga i solen och pressa.

Nu blir det frukost och mysa runt hemma här tills cykeln kallar och det är dags att ta sig ner på Mora.


Äntligen hemkommen efter en slitig dag på jobbet. Så otroligt mycket folk som vill fika varje dag, helt galet!
Ikväll är det sängen som lockar mest så jag gissar att det är just den som ska umgås med mig ikväll, gärna med telefonluren tryckt mot örat mitt också :) Saknar dig redan Älskling!!


/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback