Underbara sommar!

Ännu en dag full av värme och sol. Ledig idag också, känns skönt att få samla lite krafter inför lördagen och nästa vecka.  Nu blir det snart till att cykla till kråkberg och lägga sig på beachen och pressa :)
Och ikväll kommer Kristoffer hem från Stockholm, den här veckan har varit lååång, men nu är det äntligen torsdag och helgen vi har längtat efter är här! Slappa till max.

Förövrigt har jag satt in en annons på blocket.se där det står att jag önskar hyra boende i Stockholm. :)
Redan fått ett svar på mail och ett telefonsamtal!! Men vill få måånga fler så jag kan välja och vraka sen när det gäller. Lite höga förväntningar kanske?


Nu väntar frukost ute i solen.


Pappsen har varit snäll och ringt på en lägenhet åt mig, och det låter lovande. Får veta på söndag om jag får den eller inte. Personen som hyr ut skulle visa lägenheten för 2 personen innan mig, men hon var lite tveksam till att hyra ut den till dem. Och blir det inget för dem så är lägenheten min i ett år!!


Nu har klockan hunnit bli 18,30 och jag sitter och väntar på Kristoffer som kommer om en timme. :) Ska bli skönt att vara tillsammans bara vi 2! Det var länge sen nu.


/ EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback