Uscha :(

Varför måste ni förstöra min lediga dag på det här viset? Trodde jag skulle få vila upp mig idag. Men icke! Som jag skrev tidigare idag så väckte mina grannar mig med en massa oväsen och efter en timmes solande så ringer Maria och säger åt mig att skynda mig ner på Fiket för jag måste jobba! Jobba?! Jag skulle ju för sjutton få vara ledig idag!!! Jag blir så less.. Men nu är det gjort och jag sitter själv hemma här igen. Familjen har åkt iväg på cruising i Falun men jag orkade bannemej inte följa med. Jag ska bara mysa på här hemma för jag börjar 10 imorgon och jag måste vara pigg imorgon kväll för då kommer Älsklingen hem! Våran förlovningsdag och så blir det Boggberg och Lasse Stefanz :) Kunde väl inte bli så mycket bättre.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback