Varför?!

Varför kan inte bara mina grannar börja med sina sysslor liiite senare på dagen och inte när klockan är 9 och jag är ledig? Blir så pissed off när folk runt om börjar snickra på sina hus och starta sina motorcyklar, såga (sån där jävel som låter jättemycket) och allt vad de nu håller på med när klockan är 9!! Herregud det är ju sommar, kan de inte bara ta det lite lugnt och skjuta fram allt lite, iaf någon timme.

Aja, får se det som är positivt i att jag kom upp tidigare då, att jag hinner med mer idag :) Dvs sola ännu mer! Nu ska jag se om det finns något i kylen man kan kalla för frukost och om det finns det då ska jag duka upp ute och njuta av min frukost i solen, annars så ska jag vänta tills mamma kommer hem och vi kan åka och handla :P

nusnäs 
                                En bild från en kväll i Nusnäs:)
                          (Jag vet att jag har skugga i ansiktet)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Liinda

Hejsan. kollade runt lite på sajten och hittade dig. du kanske inte minns mig men jag va vän med din kille :) hoppas ni har det fint. kram

2008-01-10 @ 08:59:59
URL: http://Dadischas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback