Vill inte..

Vill inte vara ensam mer nu, nu är jag trött på att inte göra någonting! Jag skulle ju ut och gå en sväng men det blev ju hellregn istället. Det är bara måndag och jag längtar efter älsklingen min supermycket :'(
Allt har kännts super idag, men nu senaste timmen har jag tänkt på väldigt mycket och då längtar jag!
Längtar efter den varma famnen som jag känner mig trygg i, efter orden som värmer mig och hela dig!!

Nu är ännu en av våra få sommarmånader slut och vi närmar oss hösten, igen. Det possitiva med det är att efter varje dag som går så närmar sig flytten med stormsteg! :D
Snart har skolan börjat och det närmar sig jul igen, det är ju så jobbigt. Kallt och slaskigt och blåsigt..
Men ett ljus i det mörkret är att jag och älsklingen ska åka utomlands innan jul! Har spanat in Tunisien och det låter mycket lockande! :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och gosa ner mig bland mina kuddar och täcken, glutta lite tv och sen somna så jag orkar med morgondagen. Upp halv 7 imorgon också..

Over and out
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback