Första dagen på nya jobbet :)

Skola 2 h idag sen bar det av mot Skanstull och Gunnarssons. :) Lite pirrigt va de allt när jag öppnade dörren och frågade efter Elisabeth som skulle visa hur det gick till. Eller visa och visa, hon gav mig ett fökläde och sen var det bara att sätta igång, tur att man jobbat som servitris förr ;) Det blev mycket diskplockning. diskning och även att stå i kassan, men de hade ju en kassaapparat från stenåldern så det var lite svårt :P Det var ju inte direkt som den på Kaffestugan hemma i Mora inte :P
Jag har dessutom kommit in i planer på att göra någon mina föräldrar skulle ogilla :P Men va fasen de får ju iaf inget veta! Det blir min lilla hemlis. Och skriva här vad det är kommer jag inte heller göra :P Dum är jag ändå inte.. :D Nu sitter jag här och kikar runt vid dtorn jag har verkligen inget liv, det var fasiken tur att det där jobbet blev mitt så jag har något att göra på dagarna efetr skolan. Sen har jag ju börjat träna också, så det börjar ju iaf arta sig :D Stolt.
Nu blir det snart att mysa ner i sängen med mig och lite tv tittande för Kristoffer verkar ha bosatt sig på taklagsfetsen :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback