Korthårig

Skola idag och det kändes inte alls bra, kände mig ledsen hela dagen, men jag kan inte förstå varför.. Det var iaf en jättejobbig känsla.. Tog iaf ur löshåret som höll på att trilla ur. Så nu är det korta fula håret tillbaka, men det brukar ju iaf växa fort och när det sen är långt ska jag inte göra samma misstag som alltid, jag ska INTE klippa av det. Men däremot kanske jag ska göra något åt färgen, kanske lite brunt? Har så svårt för att välja, men jag vet ju att min familj tycker om mitt bruna hår och Stoffe och de tycker om blont så det är valet och kvalet nu.. :P Jag tippar på att det blir brunt snart, men att jag snabbt kommer blondera det igen :) Sån är jag!
Nu ska jag plugga vidare ett tag och sen få hjälp med matten av Kristoffer :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback