Lördag

Helg igen, veckorna springer förbi och lika så gör helgerna. Tiden kunde väl iaf gå lite långsammare på helgen så man hinner njuta riktigt rejält :) Men det gör jag väl iofs ganska bra ändå. Hemma i Malung under helgen. Massa mys och bus med lillebror blir det allt :D Såå underbar liten kille, alltid med glimten i ögat och massa hyss på G :D Men så ska det vara när man är  11 månader och ska upptäcka livet ;)
Bara massa mys hemma idag, det är ju inte direkt något toppen väder, men jag klagar inte. Det kan vara sånt här väder om man ändå inte ska ut nå. Kvällen blir lugn nästan lite för lugn för min del.. Bara hemmasittande tack vare en viss Kristoffer som inte vill träffas.. :( Känns smått ruttet. Men men det brukar oftast lösa sig när vi väl ses :P Vilket är på måndag.

nyföddNyfödd liten Noel 3/12-05


Emma

Kommentarer
Postat av: ullis

Nu har jag hittat hit själv...vi missade att ge mig adressen. Letade efter min syster och hittade henne oxå...dock inget nytt där.
Du skriver så himla fint om lillebror att jag grät när jag läste! (typ;tårarna sprutade!) Vad jag är glad att han har så fina systrar! Ni är underbara båda två! Och det är så härligt att se hur glad han blir av er! Det är lycka det!
Ha det bra och sköt om dig!
*pussåkram*
Pappa skulle hälsa om han visste att jag skrev, det vet jag!

2006-11-19 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback