Måndag

Ännu en ny vecka är här, Tiden går sjukt fort, det känns som jag inte hinner med någonting.. Men jag hinner säkert med mer än jag känner. :) Hoppas på det iaf . Igår åkte jag tillbaka hit till Stholm, det kändes så himla tomt att sätta sig själp på tåget och veta att man skulle komma hem till en tom, tyst och mörk liten lägenhet men det kändes genast mycket bättre när jag kom innanför dörrarna. :) Och tur är väl det! Längtar så jag håller på att smälla av på den första december, då bär det av mot Sälen med massor av folk och på söndag den 3e december fyller skrutten 1 år, tiden har gått så himla fort och han blir bara mysigare och mysigare :D All kärlek vill ja ge honom! Längtar hela tiden.
Idag har det varit skola, hade beep test på idrotten och det var ingen av mina favoriter :P Hatar tester där alla ser hur dålig kondis och sånt man har.. sånt borde skrotas! Sen var vi på föreläsning om permanent. Intrssantare än jag trott faktiskt, hon som berättade, berättade på ett inspirerande sätt! Ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på, kanske bänka mig framför tvn och se om det är något att se på?

-Ullis, du hittade till min blogg trots mitt dåliga minne? :D Fin kommentar btw :) Klart jag skriver fint om Noel, han är ju det bästa! puss kram-

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback