Måndag

Ännu en helg är till ända och en ny vecka har dragit igång. Helgen var fin, umgicks med flicks hemifrån, Älvdalen. :) Lite struligt fredag kväll men de ordnade upp sig på lördagen. Och tur är det :D
Lördagen va vi hemma hos Cattis till sent sen bestämdes det att vi skulle iväg men på t centralen kände jag hur sängen hemma lockade och jag lämnade dom där för att åka hem och sova :) Bra beslut av  mig, sov så himla skönt :D Söndagen/igår var det pyjamas dag damma runt här i pyjamasen hela dagen, och städade "hela" lägenheten, damma av, diska, bädda, plocka ihop, dammsög och satte upp staken och stjärnan eftersom jag inte är här nästa helg utan i Sälen :)

Även denna kväll blir tidig med lite läxläsning..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback