Mitt i veckan..

Onsdag idag och en kort skoldag som alltid är skönt :D Röjt undan lite skräp här hemma och ska nu göra klart mitt arbete hade jag tänkt mig. men vilken tid det blir klart det har jag då inte en aning om, för nu kommer Cattis hit och vill ha löshårt omsatt och vid halv nio kommer Kristoffer hem och vill bli klippt. Mitt arbete ligger lite efter just nu, och imorgon blir det nog inte mycket gjort när jag kommer hem från mässa och har spatserat runt där en hel dag, men det visar sig. :) Måste iaf vara klar till fredag och det är inte mycket tid att hänga i granen.
Helgen ska iaf spenderas i Malung med lillbror, det var ju hela 3 veckor sen jag såg honom sist. Längtar sååå :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback