Myspys

Jag älskar min underbara familj, är så grymt lycklig! Jag älskar er och ni älskar mig tillbaka, kan det bli mkt bättre? Har tillbringat några dagar i Malung nu med Noel och det har varit helt underbart! Han blir så himla stor! Och idag har vi åkt "kartong bil" och lite pulka :) Pulkan var nog mest läskig för det lät när den drogs över snön. hihi. Men bilden den var skoj, ganska lättroad lillebror man har ;)
Nu är jag iaf hemma i Mora. Övriga ser hockey men med mitt intresse blir jag bara jobbig att sitta bredvid i soffan :P När hockeyn är slut ska jag och Kristoffer dra oss uppöver till Älvdalen där det blir mys framför brasan :) Älskar vinter när man får sitta inomhus med en brasa sprakande framför sig, Mmm...

bilen 
i pulkan

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback