Äntligen!

Äntligen är det måndag, klockan är 19.43 just nu och det  är nära till att få besök av Älsklingen! Som jag saknat honom! Som jag saknat sällskap sen i lördags kväll..
Skola idag, inget spec hände.. Hem efter skolan och det är där jag sitter nu också! :) Men nu känns det iaf bättre än vad det gjort på ett tag.
Bio imorgon, World trade center, antar att en och annan tår kommer fällas med tanke på vad jag gick igenom den dagen, mamma och Peter flög nämligen till USA just den dagen då det hände.. Och inte fick vi tag på dem heller på 3 dagar, jag gick i sexan då så de dygnen tyckte jag var fruktansvärda. Har sett nästan alla program om dådet så nu ska jag se filmen också!

Nu vankas det glass med oboj och mys framför tvn, när Kristoffer kommer! :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback