En riktig kanonhelg

Det har varit en riktigt bra helg trots att jag trodde att det skulle bli lite drygt med full lägenhet iflera dagar :P Så snäll jag låter.. I torsdags så var jag och Cattis iväg till Vällingby på kickboxning det var riktigt skönt! Så det ska vi fortsätta med tisdagar och torsdagar! Fredagen blev det mest tbane åkning och sen åkte vi hem och sov i princip. Lördagen blev det shopping och på kvällen bar det av mot Solnahallen och Experience. :D Det var riktigt roligt där. Haha halka runt (dansa) i massor av skum! Igår blev det mest lugnt, badhusbesök, och filmtittning och löshårsflätning på Cattis ;) Hoppas verkligen att det sitter ett tag nu, det tog ett x antal timmar att sätta i det lilla vi satt i. :P Idag har vi bara sovit, plockat ihop och ätit. Och nu är jag åter själv, men det dröjer inte länge tills det kommer 2 pojkar hit :) De kommer runt nio och ska sova här med mig :D Stoffe och Micke. Imorgon ska jag åka hem och träffa alla där hemma för att sen i helgen fira halloween! :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback