hår förlängning :D

Ja, imorgon ska jag sy fast mitt långa hår så jag äntligen kan känna mig som Emma igen, trivdes aldrig i mitt "korta" hår. Va ju inte direkt kort men de var axellångt och jag kan inte med den längden. Så jag hoppas verkligen att det blir bra imorgon :D Jag och Mateja var i stan vid 10 i morse för att köpa håret och nu ligger det hemma här!
Ledig idag, skulle egentligen haft apu idag men ja hitta ingen salong så jag pluggar lite idag och praktiserar lite extra på fredag istället :) Hem på torsdag och praktik på fredag sen kanske hockey på lördag och partaj annars blir det en lugn helg i Malung. Skönt det också! Men den här helgen var också väldigt lugn. Kvar i Sthlm med Kristoffer, på fredagen hälsa vi på Patte i märst och i lördags så skulle jag, stoffe och Cattis se film här men det slutade med att det baar var jag som såg film för Cattis somna efter en kvart och Stoffe några minuter efter henne :P Men väckte dem när jag tyckte det var dags för att bädda iordning så vi låg i de sängarna vi skulle :) Så kunde de fortsätta sova där. Igår var det mys på badhuset på medborgarplatsen och sen lite mat i Kungshallen och Beck inann vi somnade. :) Jättemysig helg :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback