Jag älskar dig så grymt mycket!

Shit lillagubben vad jag älskar dig, du får mig att känna mig grymt levande!! Du kan förgylla tillvaron så himla enkelt, du behöver bara le lite och klappa dina små händer! Jag älskar dig så sjuktmycket, önskar att jag kunde träffa dig varje dag, finns inget finare än att se dig i pappas knä med armarna sträckta mot mig och du ler som bara du kan! Tänk att just du fick bli min lillebror, jag är så lycklig och så stolt! :D Du är helt enkelt underbar! Och nu har jag åkt ifrån dig... Ville inte, men det kändes bättre att säga hejdå idag än imorgon när ni sätter er i bilen och brummar upp mot Malung igen. Hemlängtan just nu är enorm! Funderar starkt på att ta ledigt någon dag i veckan för att åka upp tilll alla där hemma, längat sjuktmycket efter er! och det blir inte bättre av att jag vet att Kristoffer är hemma och är ute och roar sig, då känner jag mig ännu mer ensam.. :(

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback