Lugn dag idag.

Jaaooo, gick upp kvart över 8 imorse och det kändes som om jag inte sovit något alls, men i själva verket hade jag sovit närmare 10 timmar! :D En sväng till skolan, två lektioner och på båda satt jag, Madde, Mikaela och försökte att klura ut våra sudokus som vi envisades med :P Så det blev inte mycket pluggandes idag, ajajaj.. inte bra inte. :P Men de var ju roligare att bara göra ingenting. Nu ska det snart bli städning av lägenhet och packning för imorgon efter långhårsprovet ska jag sätta mig på bussen mot Mora! :) Där hämtar kristoffer mig och det blir Dysberg och sen Malung :) Det verkar som det är bowling i Orsa på fredag så då blir det en sväng dit då. Sen blir det säkert något trevligt på lördag också! men på dagen ska jag träffa mamma som jag inte sett på en hel månad! Känns lite smått konstigt, jag som annars jämt brukade vara hemma.
Ikväll blir det ännu ne lugn kväll känner mig helt slutkörd, av vad det har jag dock inte en aning om.. Men en sak är säker jag är LYCKLIG, lycklig som få!! :) :)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback