Massa galet :P

Ja herregud vilken rolig helg det varit :D Då var ju lördagen så klart toppen på roligheterna. Sandra kom hit kvart över fyra på fredagen och då var vi och åt lite på kungshallen och sen åkte vi hem hit och såg film och mumsade godis hela kvällen, Lördagen så var vi in till stan och mötte sen upp Mikaela vid fyra. Åkte hem hit och handla massa godsaker inför tjejmiddagen, det bjöds på tacos :) Ska tillägga att Mikaela är smått hysterisk, hel skön tjej det där ;) "lånade" med oss kundvagnen hem, vi orkade ju så klart inte bära alla dessa kassar med mat ända hit. Kommer hem och jag får en stor påse med riven ost kastad i ryggen av ingen mindre är Mikaela även det :P Klockan sex kom de andra tjejerna hem hit och vi satte oss till bords och började äta, sen var det meningen att vi skulle äta kladdkaka och på det popcorn men vi dissade efterrätterna och inriktade oss på andra godsaker :P Började dansa runt här på mitt stora golv efter ett tag och knackade dörr i porten bredvid och kundvagns åkning, haha det var en syn det :D Sen upp till mig för leken "jag har aldrig". Vi vet ju vilka som förlorade det.. Men vi kom av oss ett antal gånger också. När vi skulle ut sen så river Madde ner mitt stora röda skynke, river ner lökskålen och massa sånt :D När hon sen ska ner för trappen ramlar hon och slår i bakhuvudet. Shit vilken tjej :D  Vid halv elva så tog vi tbanan bort till Högdalen tror jag, skulle aldrig hitta dit igen, vi hittade ju inte ens tillbara själva så det blev taxi till tbanan i högdalen kan inget annat än att skratta och det kunde jag inte heller när vi väntade på Mikaela som skulle käka kebab m bröd mitt i natten. Och vilken hicka jag fick på det sen då, har för mig det iaf :D Sen åkte vi iaf hem och städade undan lite lök sen somnade vi :D Igår va jag och Sandra i stan och det är inte kul när man inte mår 100.. Men sen kom syster och vi lämnade av Sandra vid tåget.
Idag har jag klippt syster i skolan och efter det gick vi lite i stan för att sen släpa av även henne vid tåget, känns så tomt att lämna någon själv på ett tåg.. Tur bara att kristoffer kommer ikväll hade aldrig pallat det här utan honom och min underbara klass :D

Kärlek  <3

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback