Nedstämdhet och bio..

Jag känner mig nere för att Kristoffer ska hem i helgen och han vet att ja inte är här nere nästa veckan för jag har ju lov.. Men då tycker han att jag ska stanna här ist nästa vecka men det tänker jag då rakt inte göra! Aja, jag orkar inte ens tänka mer på det nu.. Det kommer ju iaf ner 3 tjejer från Mora på fredag och det tar ju upp en en del :D Sandra, Ida och Jessica är det som ska komma. Det blir partaj på fredag och experience på lördag :P
Ikväll är det bio som gäller, the guardian tror jag den heter. :) Den verkar iaf vara bra! Och imorgon är det inplanerat kickboxning i vällingby?! med Cattis :D Länge sen jag träffa henne, men ska ses ikväll också, hon följer med på bio :D Nu ska jag fixa iordning mig lite så jag ser presentabel ut i stan ;) haha

Lägger in en bild från tjejmiddagen också :P Inga kommentarer ;)

90149-15
Mateja, Madde, Hanna, jag.., Sandra

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback