Onsdag

Jaha, igår satt vi i håret och det ser helt okej ut för att bara suttit i ett dygn :) Blir nog mycket bättre ikväll när jag tvättar det.. Igår kväll blev det bio, 7 miljonärer, jätterolig film! :) klart sevärd. Ikväll blir det ännu mer bio, hotet inifrån. hoppas den också är bra.
Skolan idag, kom dit till halv 10 och ser att matten är inställd, pissed, sätter mig på 7 eleven med Mikaela och Sara och dricker lite kaffe och pratar lite, går till samhällen som visar sig bli en kort lektion, 40 min. suck, jag gick upp imorse för en 40 min lång lektion?! På en hel dag. Men skönt att komma hem tidigt iaf :P  Blir ingen hemfärd imorgon pappa, Ullis och Noel kommer ner och hälsar på så då får jag lov att stanna. Det innebär en hel helg utan Kristoffer och det känns tungt, det har inte hänt på länge.. Men det ska nog bli bra det med. :) Han kommer ju ner igen på måndag sååå.. 

Nu ska jag snart åka iväg till medis för lite simning tror jag. Är ju inte direkt fint väder för att vistas ute, ösregn, åska och blixt.. Men ganska skönt med såna dagar också ibland :)

Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback