Rast

åh, va kul det är med rast.. not. Bara jag i hela klassen som har den här jättelånga rasten på 2 h varje jäkla tisdag. Men det antar att det bara är att bita ihop, jag kan ju som nu bänka mig vid en dator :P
Måste bara påpeka att jag älskar helger och vill bara att det ska bli fredag nu så flickorna kommer och vi kan hitta på något riktigt roligt, och på lördag är det experience som gäller vet dock inte om det är något för mig är ju inte en person som släpper loss hur som helst. Men det verkar som det blir mycket folk och sånt är ju roligt! :D Tror även att Stoffe va lite haj på det så han kanske också följer med :)
Nu ska jag spana vidare och sen gå på lunch.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback