Såg Guldgossen resa sig :)

Fy fasen vad jag älskar min lillebror han är ju så jäkla jättegulli, det är så man bara vill äta upp honom! det första han gjorde idag när de kom det var att vinka och skrattahögt, då känner man sig älskad tillbaka av en liten pojke på 10 månader :) Han kan verkligen visa hur mycket han tycker om folk, myser kind mot kind och pussar å titar med en :D Sååå jävla glad att jag fick min önskade lillebror och en sån himla goding det blev sen då ;) Finns ingen som är så charmig.
Och efter en hel dag sittandes så hade lillpojken tydligen fått superkrafter för han reste sig själv från sittande till stående helt själv! Mäktigt! Visst höll han väl i sig, men det gör vi ju alla innan vi kan det utan stöd. Shit vilken kille! Önskar så att pappa bott närmare så jag kunde få träffa honom varje dag så jag inte missar så mycket i utvecklingen, det händer verkligen nya sakr varje dag när man är så liten.
Längtar så tills det blir min egen tur :D

Nu ska jag inta sängen för att orka med en dags praktik imorgon och efter det blir det mys med Noel!! :D
Det som känns lite jobbigt nu är att behöva sova själv, det är jag inte van och att jag längtar sååå oerhört mycket efter mamma, Peter, Elin, Kim och de andra där hemma. :'( Men snart, snart kommer jag hem.
 
All kärlek till alla mina nära och kära! Ni betyder mest!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback