Hälso vecka

Skolan har beslutat att den här veckan är en hälso vecka, det är så himla skönt!
Idag tex. så fick vi gå in till andra klassen och få en inpackning och massage istället för att ställa oss och klippa våra herrdockor, jag tackar inte nej till det.
Imorgon ska vi på föreläsning om hälsa mellan 10 och 12 vilket betyder att matteprvet jag bävat inför blir av på onsdag istället för imorgon, lycka! Jag har nämligen en himla massa sidor att räkna innan jag är redo för prov.. illa..
Efter skolan idag så åkte jag och Hanna in till Skanstull och och gick till East street för att byta min stav i läppen, det blev toppen, nu har jag bara en liten guldplutt :D

Nu ska jag göra en packlista inför sommaren sen krypa ner i sängen, jag är helt galet trött idag.. känner mig nästan sjuk, men ändå så sover jag hur mycket som helst, förmodligen mycket mer än andra i min ålder.. och ändå är jag alltid tröttast på plats.. konstigt det där.

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback