Hårassistent

Jag fick reda på idag att jag ska vara hårassistent fredag ev lördag på en stor mässa i Sollentuna! :) Jättekul!
Det är jag och 4 till från klassen som ska dit och hjälp 6 frisörer med deras 70 modeller, det kommer vara galet stressigt och förmodligen minst lika roligt! Och ersättningen hurrar jag också glatt för, 80 kr smink i timmen från Make up Store. Det tackar man ju inte nej till. Ca 1000 kr smink! :)
Idag har jag haft matteprov, det gick väl sådär, ett g fixar jag nog men högre vet jag inte.. Jag gjorde mitt bästa och eftersom matte inte är min grej så är jag helt klart nöjd med att få ett g i B-kursen!
Ikväll ska jag väl inte göra allt för mycket se lite tv och duscha lite. Mogondagen bjuder på egenhårvård :) Alltid trevligt med förnyelse, tror jag ska klippa och färga :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback