Mormor

Igår hände inte spec mycket, jag skulle uträtta 2 saker men inget blev gjort, arbetsförmedlingen vägrade skriva ett intyg jag kunde ta med mig till grekland, och kemtvätten hade lunch :P Stoffe har iaf varit och fixat sig ett pass så nu är det bara att vänta in maj och resan till Bulgarien med Kristoffer, Cattis och Rönn. Ska bli så himla skoj!
Mormor ringde igår vid halv 3 och hade lite tråkigt så jag sa att om hon kom hem till oss så skulel jag åka med henne hem och natta över. Så det gjorde jag, så nu sitter jag här i Äppelbo. :) Ska snart äta lite frukost och sen blir det antingen Kupolen, besök hos lillebror eller en biltur hem igen. Har inte riktigt bestämt mig för vad som lockar mest..

Mormor står i köket nu och ordnar frukosten så jag ska väl gå in och hjälpa till nu jag.

image29

En bild på mig och syster slänger jag in också :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback