Visning!

Ja jösses va va mycket vi missat, haha trodde vi var klara och så kommer tvi till skolan idag och upptäcker att vi inte alls är klara! Vi har ägnat hela dagen som bestod av 4½ timme åt att planera allt in i minsta detalj, hur länge modellerna ska gå på podiet, vilka låter vi ska ha, hur avslutet ska vara, hur podet ska stå, hur modellerna ska gå och komma upp på podet.. Och jag har nästan ångest över att det redan är på måndag visningen är, och vi har inte ens haft tid att öva på att göra frisyrerna än. Jag hoppas på det bästa och tar inte ut något i förtid.
Vi kom idag på att vi ska ha de här visningarna som klassens projektarbete som ska vara klart i trean, men börjar vi nu så kommer det bli ett himla bra projekt. Och vi ska ju göra något riktigt bra av det hela också, syftet är ju att vi ska komma till London och gå på frisörmässan där, första terminen i trean! :D

Efterskolan följde jag Hanna till Panduro där jag köpte grejor jag jag ska använda till att göra en tiara till min bruduppsättning! Hoppas hoppas hoppas allt blir bra nu! Sen åkte jag hem till Mateja, drack kaffe, pratade och lånade en mobilladdare. Jag har glömt min hemma i Mora.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback