14 timmars sömn.

Tisdags kvällen blev förvånansvärt bättre än vad jag trott, de hämtade upp mig här hemma vid 22 och sen styrde vi kosan ner mot Rättvik, bilar, bränt gummi och avgaser :) Det var uppehåll hela tiden vi var där. Kors i taket! Vi gjorde inte spec mycket, parkerade bilen och knallade runt lite, blev ståendes på Ok och efter någon timme så åkte vi hem igen. Det var skönt då jag ca 2½ timme senare skulle upp och jobba. Jag var galet trött igår. GIck och lade mig 19 och somnade som en stock. Vaknade igen vid 2030 då Kristoffer ringde. Men somnade om runt 2130 och sov till nyss :) Ca 14 timmar, det var underbart! :D 
Ska snart duscha och packa lite. De hämtar upp mig om några timmar då det bär av mot Älv. Boggberget väntas ikväll! Trevligt trevligt. :)

Frulle o dusch nästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback