Boggberget+Mora festivalen

torsdagen bjöd på Black Jack, Sväng Ingvars och disco på Boggberget, det var inte helt dumt det inte. :) Fredag var det dags att säga hejdå till kristoffer som tog sikte mot Västkusten och mellbystrand. Jag vill också.. Men men. Vi åkte hem till Mora där jag bara hann svira om för sen bar det av mot morkarlby och grillning m Mora tjejerna. Trevligt. :) Sen gick ner mot kajen och festivalen, där det var skapligt med folk och det var skoj :) Mötte en himla massa folk :D Sen när klockan började närma sig midnatt så ringer K och säger att han också är i Mora?! :) Gillar jag :) Så det blev lite mys och när det stängde så fick jag lift med dom hem :) Och idag så har jag åkt till Malung där jag nu sitter och väntar på att lillebror ska komma hem till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback